Today

Hej :)

Idag så vaccinerade jag ju mej mot livmoderhalscanser som jag skrev tidigare, och det gjorde inte ont alls, och det gjorde inte ont nu efter, men sista lektionen i skolan började jag få lite ont, så nu gör det lite ont men inte så mycket ;) men efter skolan så åkte jag hem till Mathilda :D vi åt sen så gick vi över till anton som var med max och tim :) dem spelade i sitt band ;P men sen så gick vi hem och kolla gamla skolarbeten från mellanstadiet :D och sen så skjutsa Mathildas pappa mej till bussen, så jag kom hem xP på bussen så satt Frida, så jag snacka lite med henne :) men sen så hoppade Amanda Möller på bussen också ;D så vi snacka med henne, men sen hoppa jag av och gick hem :) direkt när jag kom hem åt jag middag, lasagne <3 min och Jossans favorit :) ! sen hamna man här framför datan och teven :P


det var jävligt fint väder idag :) det har det inte vart på sketa länge ! eller joo, en stund efter skolan :)

Muche :D <3

älskling och jag :) <3 + hunden breve :P

Jag älskar dej <3 !

TJOOHEJ`

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tyckte den där gardacil-sprutan gjorde jätteont :S fast nu har jag bara en kvar så det är skönt.

2009-03-20 @ 21:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0