skola, aktivitetsdag, plugg, filmkväll, fest, mathilda, träning

Hej, som ni ser på rubriken har jag inte haft tid att skriva, men nu ska jag ta lite tid att göra det xP Men sen behöver jag verkligen städa rummet !

tivitetsdag iskolan, man kunde välja bland massa olika grejer . Men jag valde klättring i rodenskolan :) de var jättekul verkligen ! ( bilder nedanför ! ) men eeefter den roliga skoldagen så gick jag hem fort direkt och tog en dusch och fixa mej . sen kom jossans mamma och hämta mej . ( jossan var också med och hämta mej men .. :P ) vi åkte till norrtälje och tog bussen med alla andra gympatjejer till en i min gymnastikgrupp :) hon hade en filmkväll :D de var faktiskt jättetrevligt och vi åt hamburgare ! men jag fick ju åka lite tidigare hem eftersom jag skulle på fest hos min kompis Hanna efter ;) så mamma kom och hämta mej, men Frida åkte också hem tidigare för att hon hadeprecis vart sjuk och så ! Men hos Hanna hade jag också jättekul verkligen ! Vi som var där var, Kajsa, Matilda, Mathilda, Jasse, Agnes, Hanna, Jag :D allaihoppa sov över hos hanna och hade jättemysigt ! vi snacka, åt chips och godis, drack läst, gjorde nån "lek" som hette "jag har aldrig" och då skulle man säga nått och de som hade gjort det skulle dricka ett glas vatten ! men vi kolla på film också . sen så sov vi lite på morgonen efter typ x) 

gonen vakna jag först ganska tidigt men lckades somna om . men sen när jag vakna igen lite senare så vakna mathilda precis efter . sen så vakna typ agnes, Jasse, Kajsa, Hanna typ samtidigt efter en stund :P men matilda sov fortfarande ! så vi retades lite med henne ! vi kittla henne under förtterna och på ryggen och nypte henne i rumpan :) vi la ett lakan över henne också . så när hon vakna försökte hon ta sej ur de där xDD men till frukost åt vi kycklingknyten . de var de som de andra hade ätit till middag dagen innan när jag var på filmkvällen och åt hamburgare . när vi hade ätit upp kycklingknyterna så åt vi kolapaj :D den var as god men jag fick väldigt ont i magen efter för att jag åt lite för mycket xP men sen så kom mathildas pappa och hämta mej och mathilda så vi åkte hem till henne . vi kolla på tv och sov . vi var as trötta  .

När jag och mathilda gick upp så kolla vi först på tv, sen åt vi frukost . sen så kolla vi typ mer på tv och spela data om jag minns rätt (?) men sen gick vi ut på promenad . vi tog med oss hunden och hennes syrra Emilia :) men sen så gick vi in och åt . och sedan gick vi in på datan . men sen kom mamma och skjutsa mej till träningen :) De var en rolig träning :D Och när jag kom hem från träningen för en timma sen så kolla jag på tv, duscha, och nu datan :D
 
Juste, glömmde att skriva att vi gick på någon träkig och onödig vinterprommenad efter klättringen .

Här kommer lite bilder :P


Jossan i fredags i skolan, vet inte rikigt vad vi höll på med men :P !

Har ingen bild när jag klättrar . bara när Jos klättrar :)

Klätterväggarna :) DE VAR AS KUL ! :D:D:D:D

Den busiga Jennifer i bussen :D !

Jossan och Jag i bussen :) <3

Liv och Lovisa :) <3

Jasse äter :D <3

Lite människor :D

Lite människor :D

Emma och ny snygg frisyr :) <3

Agnes var rädd för figuren nedan xDD

Den läskiga figuren xDDDD

Den här tillverkade vi hos mathilda . mjölkpaketet var tomt så öppna på båda sidorna och hällde i vatten . och de funka att hälla med den. vilka uppfinnare vi är :D ! <3

Men nu ska jag se på "sanningens ögonblick" :D och jag ska äta lite också, jag är väldigt hungrig !

PUSSSSSSSS Å KRAAAM`

Kommentarer
Postat av: Kajsa Engstööm

Thahah, tur att du inte la ut bilden när jag somnade i bussen :)<3333333

2009-03-11 @ 20:44:20
Postat av: Miccan

Men de är jossan som har den bilden tyvär xDD <3333333333333

2009-03-13 @ 19:53:59
URL: http://misssjoman.blogg.se/
Postat av: Emma sexxy ;D <3

va vacker ja va då ;P

2009-03-14 @ 12:36:47
URL: http://emmamariafriden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0