Onsdagen ;P

Hejhej :P Idag var skolan ganska okej som vanligt :P efter skolan åkte jag till Norrtälje :D Jag var där med Mathilda och hennes syrra :) Jag mötte Lisa M också på HM :D ! har saknat henne så mycket <3 så vi stog och snacka med henne ett tag också :) men vi Köpte lite presenter också . För på fredag så ska jag först på filmkväll hos en i min gympagrupp . efter det så åker jag direkt hem till Hannaälsk och är på fest där :) jag sover över där också ;) ! längtar <33 men sen så åkte jag hem med bussen iallafall, på bussen satt lite killar från åttan . så jag snacka lite med dem :P ! Och när jag kom hem åt vi middag direkt :) det vart ungspannkaka :D mamma brukar aldrig göra det , så jag vart sketa glad xP ! MUMMS :) men nu sitter jag och kollar lite på TV och är inne på pea och bdb :) och det är väldigt skönt för, för tillfället har vi inga läxor :) ! inte vad jag vet iallafalll xP ! Men nu har jag inte så mycket mer att skriva om xP !

PÖSSSSSS`

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kom och tänka på bubblan häromdan ;) saknar faktiskt henne, elr aa det blir vell att man saknar dej när man tänker på henne ;:) kommer du ihåg begravingen och våran julgran :) massa fina minnen med dej jag aldrig kommer glömma! älskar dig mikaela sjöman, puss lisa

2009-03-05 @ 20:37:58
URL: http://lisamodins.blogg.se/
Postat av: Miccan

Naaw, saknar dej ! vi måste ses ! du betyder allt gumman <3 älskardej mestast !

2009-03-09 @ 18:15:32
URL: http://misssjoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0