Onsdag, i skolan

Hejj :) nu har jag ätit lunch, och det var nått konstigt svart5 i idas fisk, så vi gick till köket och visa personalen. och dem babbla opm massa grejer, men jag lyssna inte xP så jag kommer inte ihåg vad dem sa, men de var iallafall äckligt ! mne sen så kasta vi maten xDD men innan skolan i morse så tog jag spruta mot livmoderhalscanser (STAVNING?) men ska ta 2 sprutor till om några månader. man kan dö om man har livmoderhalscanser så de är bra att vaccinera sej ! och på fredag när vi har språk så ska jag till doktorn igen och kolla min näsa och mitt blod och massa grejer, för jag blöder jätteofta näsblod ! jag kan lixom vakna på natten av att jag blöder näsblod, inte kul ! men jag har kort lunch idag så jag måste gå .. !

PUSSHEJ`

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0