Nicole Avelin ! <3


Det går lixom inte att beskriva hur mkt jag saknar dej ! Saknar tiderna med dej när du bodde här och vi var tsm varje dag ! och på dagis så gungade vi alltid på samma gunga, vi sa att den var våran . och när vi var på våran första gymnastik tävling :) danmark :D påsklovet 2008 <3 kommer aldrig att glömma ! börjar typ gråta varje gång jag tänker på dej ! du är så jävla saknad och älskad ! vill vara med dej hela tiden . kommer ihåg när vi var små och när vi skulle springa hem till dej från mitt hus, vi tog varann i händerna och sjöng på "malins lilla skrollan, malinslilla skrollan, henne tycker jag så väldigt mkt om..." minnen <3 men ocskå när vi sa att vi skulle bo i samma hus med våra familjer när vi blir stora .. ! hoppas verkligen att vi träffas snart ! annars kommer mitt hjärta att falla ihop i tusen bitar ! du gör mej hel, du gör mej lycklig :) ! du behövs verkligen i mitt liv gumman <3 kom ihåg det älskling ! ett liv utan dej skulle vara som ett liv utan luft ! de går bara inte att leva utan dej ! <3333333333333333333333333333

Mikaela Sjöman älskar sin bästavän Nicole Avelin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0