Måndag

Hej bloggen :) !

Idag när jag vakna hade jag väldigt ont i halsen, men jag klev upp och bada och fixa mej, sen gick jag till skolan ändå xO ! skolan var väl okej, men dagen var väldigt stökig på lektionerna, men det stör inte mej nått xP ! det är typ nån safari vecka eller nått i skolan, så alla "mat-tanter och gubbar" har på sej förkläden där det står "safari" på, och så har dem stråhattar eller vad de e xD !! efter skolan gick jag och typ hela klassen till eftis :D , fröst fika vi sen var vi upp i kudd och lekrummet allihoppa utom några som baka muffins ;) de var ganska kul, sen så gifte typ alla sej i kyrkan xP sen åt vi muffins, mums :D och nu, här hemma har jag inte hunnit gjort så mycket,  vart inne på datan :) men det blir väl käk snart också, för mamma lagar mat ;D PUS<333333333333333333333333333333


lisa :) <3

Jag och hanna <3

gaystjärtar xP <3

haha,max och fredde xP !

jag och lisa älskling <3

ida, jag och lisa :) <33333333333333

pök-gänget xP

Fredrik :DD <3

mormor och morfar xP <33

Max och Stahl gifter sej xP <33

titta vad dem gör i kyrkan xO !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0