Helgen + måndag :)

FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT ATT JAG INTE HAR BLOGGAT!

Men nu ska jag berätta eller jaa, skrivva om helgen ! :)

Lördagen: Vi åkte till Norrtälje badhus. där mötte vi malin och ida :) a, men där badade vi och basta :) älskar verkligen att basta, så skönt ! men jag hade ju ingen bikini med mej hem till mathilda så jag köpte en innan vi gick och bada xP hehe! sen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde mer den dagen xP

Söndagen: Vi var ute ungefär hela dagen ! men de var fett skönt och solen var ju framme :) ! men sen när vi kom in så duscha vi . sen så kom vi på att vi ville basta hos hennes farmor som bor brevid och då gick vi dit och basta och duscha igen.. :P ! men jag kunde ju inte komma till gympan för att mamma eller pappa kunde inte hämta mej, men de skulle vara typ kl. 20.00 och då är ju gympan redan slut och då skulle de ju inte vara någon anledning att åka dit xP ! så jag sov hos mathilda en natt till .

Måndag:  Vakna i tältsängen hemma hos mathilda och var så j*vla trött !! men iallafall så hasa jag mej upp och drog på mej mys kläderna och så fixa vi oss och åt frulle . sen åkte vi med bussen till skolan och då gick jag hem och bytte om till jeans och tröja :) sen gick jag till skolan igen . skolan var ganska trött men som sagt så var jag j*vligt trött . och vi ksa få en ny tjej i klassen idag men hon kom inte . men vi får väl se när hon dyker upp ! Men nu ska jag äta middag ;P

Och jag borde ju INTE sitta här . Eftersom mitt rum ser förj*vligt ut !

MATHILDA : Du måste ladda upp bilderna från helgen !

Ni får nöja er med den här bilden så länge xP <33333333
PUSS Å KRAM`

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0