!!

jag hann inte skriva igår, men de var bäst med Jossan på bion igår ! bion var as bra ! :D

men nu har jag rast, och ska antagligen till akuten idag . men det blir ingen träning för mej innan det har gått över med "vatten i knäna" .

juste, på vår första lektion för ett tag sen hade dem brandövning ! men det visste ju inte vi, så alla fick panik ! men jag glömde nästan min mobil inne i klassrummet . men jag gick tillbaka och hämta den xP ! men så låste jag upp mitt skåp och hämta min jacka och väska . och det var as kallt ute ! och där fick vi stå i kylan i onödan ! de brann ju inte änns :/ !! menmen ..  !

nu ska jag ju ha matteprov kom jag på nu :S ! ojj, måste rusa, TJAAAAAAO <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0