Den underbara helgen

Hej alla bloggisar :D

nu ska jag berätta om helgen xP


Lördag efter lillebrorsans match:
Jag gjorde inte så mycket efter matchen . men sen så gick jag iallafall till Steffi på fest :) när jag kom dit så öppna alla presenter :D väldigt fina saker fick hon ;) men sen så åt vi glass och mycket annat ! sen så kollade vi på "melodifestivalen" . det var as kul, och när "la voix" med malena vann så började jennifer och kajsa som hejjade på EMD gråta xP ! haha :P Men sen när melodifestivalen var slut så gick typ alla hem . men det var fem med mej kvar tror jag :) och först visste vi inte vad vi skulle göra så vi satt och prata lite :) men sen körde vi vattenpoker :D det var as kul :D haha, vi drack så mycket vatten ! men madde spydde upp vatten för att hon hade druckigt så mycket xP ! hihi xD men sen klockan 12 så gick alla hem . och då så låg jag och jennifer prata, men sen somna vi :P men vi skulle kolla på film, men dvden dampa xO !

Söndag:
Jag och Jennifer vakna klockan 08.00 och det var as varmt ! så vi öppna dörren för att få in lite kyla . men då gick vi upp och kolla på tv och var inne på datan :D men sen åt vi frulle :D sen så var vi inne på datan och kolla på tv igen :) och det gjorde vi typ hela dan . men sen så åt vi mat . sen kom nicoles familj, men inte nicole tyvär .. men dem skulle hämta några grejer :) men sen åkte jag och jennifer till gympan :D de var lite sådär hade ont i huvudet på typ halva träningen .. men ! jag fick stå ut xP och när jag kom hem så duscha jag direkt och sen hamnade jag här xD men ska äta middag nu xP

Bilder från steffis fest :D <33

Denna vackra flicka hade festen :) <333333333333

Steffi och Jennifer :) <3

Madde :D <3

Malin och äggkortonger xP <3

Malin är en elefant xO ! <333

Lite folk från festen xP ! <3

Kajsa :P <3

Jennifer leker med ballonger ;) <33

Jennifer hoppas på att EMD ska vinna ;P

Malin spelar innebandy :D :P <3
Nu ska jag se på "sanningens ögonblick" :D:D <33333333333

PUSSHEJ`

Kommentarer
Postat av: Madde XD

Hahaha faan va roligt det va, fast inte vatten poker.... XD

2009-03-16 @ 19:00:23
URL: http://maddelibonius.blogg.se/
Postat av: Miccan

Joo, de var fett soft xDD <333333333

2009-03-16 @ 19:24:06
URL: http://misssjoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0