äntligen fredag

Hejsan på er :) !

Idag så var jag på en lektion i skolan först, för sen gick jag till vårdsentralen . men dem gjorde inte så mycket, fråga lite grejer och kolla blodtryck och sånt . jag var ju där för att jag blöder så mycket näsblod för er som inte visste det :P men sen så skulle jag ta blodprov, men det måste jag göra i norrtälje ! men jag vet inte varför :O :P ! men sen så gick jag tillbaka till skolan . och jag som hade hoppats på att missa hela franska lektionen, men jag missa bara halva tyvär.. ! men skolan idag var faktiskt ganska kul :) maten var faktiskt också ganska god ! det brukar jag lixom aldrig tycka :O xP ! men jag är lite kräsen av mej när det gäller mat xD ! men sen har jag väl typ inte hunnit göra något mer idag ! ska väl på skutan ikväll :D men våran klass ska ha disco nästa fredag, så jag håller på att ladda ner musik :) så nu måste jag fortsätta med det !


jag bara älskar att solen har vart framme dem senaste dagarna :D:D ! <3

CIAOO`

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0