vikingabyn

Har vart på vikingabyn från igår till Idag. Det var ganska kul, men vädret var urkasst ! Allihoppa frös hela tiden ! Och i ladan vi sov fanns det inget riktigt golv, tak eller väggar . det var skit kallt !!! Tror jag sov ca 2 timmar, sen vakna jag av att jag höll på att frysa stjärten av mej :P har inga bilder från vikingabyn typ men . men kom hem vid 11.30 idag . eller jag, Max och Daniel fick gå från Preem-macken hem . sen var jag lite med Max och Anton och nu sitter jag här :D Ska nog gå och lägga mej nu xP Imorn har jag gympatävling :D:D ! Lycka till NGF <3


Några från vikingabyn ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, svanberga rooock :D

2009-06-06 @ 22:06:51
URL: http://nollinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0