Torsdag - Fredag

HEJ!
Ja, nu är jag hemma igen . men jag ska berätta allt . nästan iallafall .
Igår var jag med Jossan innan vi skulle åka ut med båten, vi badade i poolen, mycket skratt blev det säger jag bara ! sen så åkte min familj ut med båten till nån ö där vi sov över , super mysigt ! Men idag på morgonen skulle jag gå och bada, men jag hade på mej mina foppatofflor på mej eftersom det var sån äcklig botten . men när jag hade gått runt i vattnet en stund så kände jag att jag hade fått en sten i skon men jag struntade i det för jag orkade inte ta ut den . men jag gick runt en stund till, men sen gick jag upp . och då skulle jag ta ut stenen ur skon, men då låg det en liten fisk i skon !! den levde, jag blev jätterädd ! haha !! Men sen åkte v runt lite och nu är jag hemma . Har badat i poolen, 22 grader har de blivit nu, as skönt ! Sen duscha jag och det har inte hänt så mycket mer . imorn ska jag hem till farmor, hon ska ha 60 års fest, å det ska bli jättevarmt imorn och jag ska sitta inne , *SUCK* ! Men jag ska nog kolla på teven nu , adjö !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0