tisdag

Hej underbara dag ! Jag tycker faktiskt att de har vart en bra dag än så länge, men inte vädret förståss ! regn :( igår var det lixom super varmt, men nu lixom är det regn xO ! Har precis ätit ett lass med pannkakor :D super gott . Och i skolan var det faktiskt god lunch idag ! det var lasgne :P så tummen upp för det ! Men snart ska jag åka iväg på gympan :D eller jaa, 5o min xP men de e ganska snart xP Inatt kunde jag typ inte sova så myccket, för varje sekund var jag tvungen att sätta mej upp och hosta, super jobbigt ! Men nu ska jag checka in lite bloggar , Puss !

Kommentarer
Postat av: Josefin

haha jag käkade också pannkakor innan träningen idag xD

2009-06-02 @ 16:05:57
URL: http://josefajnaste.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv: okej, det blir säkert jättebra. Kör ni hela laget i samma klass på vikingacupen?

Hur många kör ni på fristående? för man behöver väl bara vara sex på alla varv och friståendet?

2009-06-02 @ 16:31:25
URL: http://aamandaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0