Söndag

Tjoo :D

Mitt liv är så himla perfekt just nu ! Vet inte riktigt varför, men känner mej otroligt glad just nu :) och inte lika stressig som förr. känner att det kommer bli skönt med sommarlov ! Men det är ju lite sorgligt att man inte ska träffa klassen på ett tag . det är bara två dagar kvar till skolavslutningen !!

Idag hade vi en liten grillfest med gympagruppen som avslutning innan sommmaruppehållet :D det var jättekul och super mysigt ! Men det ska bli jättetråkigt att inte träffa dem underbara tjejerna där på ett tag :( Men vi ska ha 5 gymnastikträningar innan Italien så jag träffar alla om cirka 3 veckor igen :D

Igår efter tävlingen åkte Jennifer, Kajsa och Jag till Kista centrum och handlade skolavslutnings kläder :D köpte en jättefin rosa klänning med en kofta till :) och imorn blir det att åka och köpa skor med mammi :D Ska hämta mina inlägg till skorna som jag gjort för att jag inte har nån hålfot .. ! så jag drar en halvtimma tidigare från skolarn imorn . Men nu ska jagläsa lite bloggar och måste kolla mina mejl, såg att jag hade fått 106 stycken !! xP haha x)

-Miccan-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0