SKOLAVSLUTNING

Heej SOMMARLOV !

Nu är det sommarlov, det tycker jag är både kul och tråkigt . Vara utan 7B hela sommarn lixom ! men ändå skönt att bara ligga och chilla varje dag . Men nu ska jag berätta om igår xP
Min klänning jag hade köpt till skolavslutningen var sönder, så jag och mamma åkte till Solna C för att lämna tillbaka den och köpa en ny . Men såklart fanns det ingen i min storlek, så vi åker till Vällingby C istället och kollar om det finns där, men där fanns det bara storlek XL .. ! Men då får vi några telefon nummer till några andra Gina Tricot, så vi ringer till Täby först, men där fanns det inte, sen till nått ställe som jag inte kommer ihåg vad det heter . Sen ringer vi till Kista och hon vi snackar med gick runt i sin butik och kollade om dem hade rätt storlek, men de hade dem inte . så hon gick upp på lagret, och där fanns det en klänning kvar och den var min storlek ! Shit vilken tur ;) sen köpte vi skor . Jag hämtade min hålfotsinlägg, dem gör jätteont för att jag inte är van än . men det kommer lite bilder sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0