onsdag

Tjohej !

Skolan idag var väl ganska kul, tyckte inte att jag gjorde så mycket, fika mest xP men efter skolan åkte jag och Mathilda till Norrtälje . hon handla avslutningskläder, men jag köpte ingenting . Norrtälje är värdelöst, finns inga roliga klädbutiker ! men efter jag hade vart i Norrtälje åkte jag direkt hem till mina kusiner , för min kusin fyller år idag :) grattis christoffer ! och brorsan fyllde år för några dar sen och min mamma fyller år imorn ;) köpte faktiskt en present till henne i Norrtälje idag . men tänker inte nämna vad det är ;) men iallafall hemma hos kussarna så fika jag  och släkten . men nu ska jag packa till imorn, för då ska min klass till Vikingabyn i Svanberga och sova över :D höhö :) och sen kommer jag hem på fredagen och på lördag ska jag ha gympa tävling :D:D:D men nu ska jag fortsätta med packningen så jag blir klar nån gång !

Ha det bra så länge !

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Okej, men det blir ju säkert jättebra :) Lycka till i helgen! Vi får se till att Norrtälje tar hem alla medaljer nu när vi har lag i alla klasser utom en ;)

2009-06-04 @ 08:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0