KNÄPPA DAGAR MED JENNIFER

Jag och Jennifer borstar håret nu . Vi sov i tält inatt ! det var inte kallt, på morgonen vakna vi och då var det värsta bastun i tältet . Men igår gjorde vi dehär:

♦ Cykla, jättemycket ! typ runt Bergshamra 100000 gånger ! jag lovar er !! sen så råkade jag cykla ner i vattnet, jag hann inte bromsa ! ahha, Jennifer skratta så att hon höll på att dö !
♦ Hoppa studsmatta
♦ Bada i våran pool, det är 16-17 grader ! och solade oss torra efter . Somna typ.
♦ Till middag svullade vi oss med pizza .

Nu ska jag skriva om vårat besök på pizzerian :
Vi kom dit och beställde, och så satt vi och skulle käka . Jennifer tog ketchupflaskan och hällde ketchup på bordet, fråga mej inte varför . Då tog jag mina fötter och tog av mej skorna och la fötterna på bordet . Då gjorde Jennifer de också. Sen tog jag ketchupen och hällde ner i saltkaret ! Sen lade vi våra skor på bordet och låtsass rapa . sen sprang vi där ifrån .

På kvällen gick jag och Jennifer och Jossan ner till sjön och tog lite bilder .

KRAAAAAAAAAM !! Nu ska jag och Jennifer bada i poolen !


Knäppa vi !

PS. JOSSAN, OM DU SER DEHÄR FÅR DU LÄGGA IN BILDEN PÅ OSS ALLA TRE !!! <3


Kommentarer
Postat av: amanda

söööta ni är! :) <3333333

2009-06-27 @ 18:04:27
URL: http://garforbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0