Jag är inte död...

... jag har bara inte haft tid att skriva xP

Marknadsafton i fredags var så jäkla kul :D ! alltid lika roligt ;) och appropå något kul, vi tävlar i helgen och jag ska vara med på fristående :D ! Superduper kul ;)

På Torsdag till fredag ska min klass till vikingabyn :) vi vann de på nån "sjuornas dag" förut :) det var typ massa stationer och man skulle samla poäng .

Idag har det inte hänt så mycket, hela dagen i skolan håller vi på att bygga "råttfällebilar" xP man bygger nån grej som ska åka fram av en råttfälla xP det är faktiskt kul :D

Idag har det vart jättefint väder :D men imorn ska det bli regn ... :( men allt kan ju inte vara brahela tiden, så jag nöjer mej xP vi ses ! <3<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilka är det som ska vara med på friståendet då?

2009-06-02 @ 08:34:27
URL: http://aamandaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0