En Midsommar jag aldirg glömmer

den var heltt underbar verkligen ! Vi var hemma hos en familj på Resarö. Det ligger i Vaxholm. Vi kom dit åt god lunch och sen var jag mest med deras dotter, Alicia som fyller 4 . haha, Det var jätte kul ! Men dem hade ett till barn som var 6 år tror jag, men han var jag typ inte med . Sen så hade Pappan i familjen en Nikon D80, så jag gick ,runt och fotade med den, det var superkul ! Men sen var vi nere vid midsommarstången, det var en gammal gubbe och gumma som stog där och sjöng i mikrofonerna, och jag kan ju inte direkt påstå att dem var så bra på att sjunga direkt. dem kunde knappt texterna heller, haha ! Sen gick vi tillbaka och åt glass och jordgubbar, mums ! Sen vart det mer lek, sen middag . suuupergott ! Sen mer lek, men efter det orka inte Alicia mer, så jag läste en go´nattsaga tills hon somna . Vi var väl hemma vid tolv eller ngt . Helt slut efter en lång underbar dag ! så det vart 12 timmars sömn !!
Det var faktiskt väldigt fint väder, men det börja spöregna en gång i ca 15 minuter men efter det vart det sol igen !


Jag påvägen dit

Kommentarer
Postat av: klojs - en blogg värd att läsa

det går inte att se bilden!

2009-06-20 @ 21:32:02
URL: http://klojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0