Bad, bad och mer bad !

Jag har vart med Mathilda från igår till idag ju . men hon kunde tyvär inte stanna en natt till . Men vi har badat as mycket i våran pool :D sen så har vi nog inte gjort så mycket mer . haha , eller vi har köpt glass, snackat, ätit popcorn, kollat på film, solat och lite mer . Men sen så skulle Mathilda cykla hem, hon bor väldigt långt ifrån mej, mer än en timme med cykel och jag cykla med henne halva vägen så jag har cyklat mer än en timme idag *APPLÅDER* sen så gjorde jag styrkan och snart så ska jag duscha . Men jag har fått jätte ont i nacken, och mamma sa attd et kan vara för att jag badat och simmat för mycket, haha ! Saknar Mathilda redan ! men nu måste jag duscha , Bye !


Kommentarer
Postat av: Matilda

sv. diin är oxå fiiiiiin :D

älsklar dej !

2009-06-30 @ 12:50:18
URL: http://enmatildas.blogg.se/
Postat av: Matilda

Och så hade ni en liten snackis med miiiiig :DDDDD<<33333333

2009-06-30 @ 21:11:01
URL: http://enmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0