Trööööööött

Jag kom hem från Lisa för inte så länge sen. Vi hade skiiit kul!! Dehär gjorde vi:
- cykla runt i typ hela Norrtälje, typ 1 cm på att krocka i en bil :O
- badat på kärleksudden
- skrattat
- snackat
- gått på "upptäcktsfärd" haha :)
- och massa mer kan jag lova!! ;)

innan jag tog bussen hem satt vi i hennes soffa och orkade inte göra någonting verkligen, vi var as trötta! det var nästan att jag somna på bussen hem, men jag satt och snackade med Saga så jag somna aldrig, haha! men jag ska nog gå och kolla lite på tv och sen blir det nog sussa för mej!

Här kommer bilder på muppar på stranden & när lisa cyklar:


Lisa

Jag

Lisa är jättebra på att cykla *HOST*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0