torsdag

Heej!
Idag har jag vart i Norrtälje med mamma och brorsorna. Vi var inne lite snabbt hos tandläkaren för jag håller på att tjata att jag vill ha tandställning, men dem tycker att det är för lite fel! så i värsta fall får vi köpa en för 15 tusen!! sen köpte vi lite mat och så tappa vi bort min ena brorsa, haha! det var as kul! men det var han som tappa bort oss, men han hitta oss sen... tyvär..... haha, skojja!! Men nu är min farfar från Sundsvall här, det var as länge sen vi träffades! sist min familj åkte hem till han var jag på gympaläger, så jag kunde inte hänga med :P
Puss o kram ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Min lillasyster fick en tandställning för 15000 :P Hon hade inte heller tillräckligt med fel.

Och Lovisa fick också en, men det var nog bara för att hennes mamma är tandläkare. För egentligen hade hon bara en tand som var sne ;)

2009-07-30 @ 22:17:43
URL: http://aamandaandersson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Oftast får man ju bara tandställning om man har bettfel nu för tiden. Förut gav dom ju ut tandställningar hej vilt, men jag antar att dom har fattat att dom kan tjäna stora pengar på det, lite synd kanske. Men tjata lite till så kanske det går :P

2009-08-01 @ 17:05:58
URL: http://aamandaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0