Tisdag kväll

Go´kväll!
Sitter nyduschad i min säng och chattar. Träningen gick bra idag, det var jättekul! roligare än den första. Men när jag skulle åka till gympan vid 16.00-16.30 så spö regna det ute och blixtra och dundra som tusan!! Hela huset skaka typ, haha! Efter träningen kärde jag lite styrka direkt. På min mobil har jag 2 gb minne och jag har 3555 bilder och 300 låtar så det är fullt nu, så jag måste ladda över alla bilder in till datan så jag inte har några kvar i mobilen, för då får jag plats med mer musik! Jag har suttit och raderat massa bilder och musik hela dagen har det kännts som, haha! Aja, nu ska jag kolla på tv-program som jag har spelat in, Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0