Kanske sista inlägget innan Italien / IDAG FYLLER JAG ÅR!

Vad e de för dag e dag, e de en vanlig dag? Nej det e ingen vanlig dag för det är MICCAN`S födelsedag HURRA HURRA HURRA...... !!

På morgonen låg jag vänta i mer än en timme på att familjen skulle komma och gratta mej. vakna av att fick tusen sms, haha! ! och så snacka jag med Mathilda i telefonen, saknar henne så mycket!! Men av familjen fick jag massa kläder! super fina! och pengar så jag kan köpa en kamera :D:D:D:D:D:D:D Tack för allt!

Har inte hunnit gjort så mycket ännu, duschat typ. Sen ,åste jag packa klart till Italien, har ju fått massa nya kläder som ska med. ALla gäster och Jossan kommer klockan 5 ikväll så till dess måste jag städa mitt rum..!

PUSS Å KRAM HA EN BRA DAG, DET KOMMER JAG! IMORN DRAR JAG TILL ITALIEN! SÅ FRAM TILL KLOCKAN 10 PÅ MORGONEN KAN JAG SVARA PÅ TELEFONEN! VI SES OM EN VECKA!


BYE BYE SUCKERS!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma! :)

Grattis!!! <3

2009-07-17 @ 16:30:52
URL: http://emmamariafriden.blogg.se/
Postat av: amanda

grattis gumman ! :) <3<3<3<3

2009-07-17 @ 18:26:33
URL: http://garforbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0