Jag har tråkigt

Frågor om förhållanden
Är du singel? - Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Jag vet inte riktigt, kanske.
Har du varit kär i någon? - Ja, det har jag.
Finns det någon för dig just nu? - Ne

Frågor om dig själv
Ditt namn? - Mikaela Sjöman
När fyller du år? - 17 juli
Vad har du på dig just nu? - Tunika
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Min humår x) haha, skrattar ju alltid åt mina egna skämt
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Det tycker jag inte spelar någon roll . Men sover aldrig själv har ju mobilen brevid mej ;)

Frågor om dina vänner
Vem är din allra bästa vän? - Mathilda Norman :D <3
Vem är snyggast av dina vänner - Alla :D
Vem är mest partyprisse? - Hmm, de blir nog alla me ;P
Vem har du helst filmkväll med? - Om de e en person blir det väl Mathilda . men om jag får välja fler blir de väl typ klassen, eller tjejerna i klassen xP
Vem vet allt om dig? - Matti

Telefon/Mobil
Vem ringde du senast? - Bror
Vem ringde dig senast? - Stahl
Vem sms:a till dig senast? - Stahl
Vem sms:a du till senast? - Stahl

Kärlek
Har du kysst någon idag? - Nej
Har du ett förhållande? -  Nej
Är du romantisk? - Inte direkt, haha.
Har du lekt med någons känslor? - ne
Är du en bra Pojk/flickvän? - Ingenaning
Vem sov du senast bredvid? - Hm, jag kommer inte ihåg, kanske att jag gör x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0