Lördag

Igår åkte jag, Jossan, Amanda till Täby Centrum! Jag köpte ingenting! helt otroligt, hittade ingenting! Men sen när vi kom hem så åt vi och satt vid pizzerian och skratta! Ja, vi hade kul precis hela tiden! Och när vi var i Täby och skulle gå in på Hemköp kom en som jobba där fram till oss:

Killen från Hemköp: Ni kan ju gå in i våran lilla shop!
Vi: Aha, okej?
Killen från Hemköp: Hitta lite ccccccccchhhhhhhhnygga kläder kanske?
Vi: HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA !!!!!

Haha, vi sprang där ifrån och skratta as mycket! Haha! Haha, ofta kläder på hemlöp?! :P Här kommer lite bilder från Jossan (Josefajnaste.blogg.se). Vi tog hur mycket kort som helst!


Jag

Sötaste tjejorna!

Alla tre, vi älskar bilden!

Och idag vet jag inte vad som händer, men nu ska jag ringa mamma, puss!

Kommentarer
Postat av: amanda

vi hade jätte kuL! det måste vi göra om igen! :D

älskar er <33333333333333333333333333

2009-07-11 @ 16:37:28
URL: http://garforbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0