Sjöman och Erikssons helg ;)

Hej alla kära bloggläsare :) har vart med Jennifer i helgen, så jag ska berätta om de nu xP

LÖRDAG: Vi vakna hemma hos mej och såg på film, sen gick vi upp och åt och fixa oss. Sen gick vi in på datan och bestämde att vi skulle till täby och se på "Yesman" :) så vi packa ihop de vi skulle ta med och fixa oss lite till xP sen stjutsa mamma oss till macken och så tog vi bussen till åkersberga och sedan roslagsbanan :) sen när vi kom fram så gick vi runt och gjorde massa saker sen åt vi lite och köpte as äckliga glassar, så dem slängde vi :P men jag köpte en t-shirt (STAVNING?) och inge mer !!! men ska börja spara pengar till italien nu. Lycka till Miccan :P men iallafall så gick vi och såg "yesman" sen, den var as kul ! och dde satt en kille brevid mej, och Jennifer kasta popcorn på honom ! hahah xDD men efter det så åt vi på donken :) kasta äppelbitar på varandra x)) !! de var kul ;) sen åkte vi upp och ner i rulltrappor, och gick runt och runt i "snurrdurrar" (Vet inte vad det heter , men det ligger en bild på en sån längre ner i inlägget!). sen så åkte vi roslagsbanan till åkersberga. Då ser Jennifer bussen och kutar mot den och vinkar x) och busschafören(STAVNING?) pekar mot busshållplatsen där man hoppar på. och bussen åker dit och folk hoppar på. då kutar jennifer hur fort som helst dit och hoppaar på. hon trodde att den skulle åka iväg! men så kom jag efter några sekunder och hoppa på jag med. (jag kutade inte, jag gick!). men så stog bussen  där utan att åka iväg i typ 5 min. och jennifer var jätterädd att vi skulle missa den. SÖTNOS ! <3 haha, sen åkte vi hem till henne och kolla på melodifestivalen :) och gjorde lite saker sen sov vi.

SÖNDAG: Vi gick upp och åt och fixa oss. sen så åkte vi hem till Jentans kusiner. Vi skulle åka skridskor , de hade gjort en skridskoisbana på gräsmattan ! så vi åkte lite där. och det gick att åka skridskor på gräsmattan, där dem inte hade spolat is ! x) men sen så gick vi in och gjorde lite grejer. Och efter det så åkte vi hem till Jennifer och bytte om till träningskläder och åkte till träningen. När vi kom dit träna vi och massa saker :D de var kul ;) ! och nu sitter jag här och hänger, ska duscha snart :D och imorn är de ingen skola ! de är ju lov. precis vad jag behöver ! men nu får det räcka !


Den här gjorde jag i skolan i fredags x)

Skruttan ;P

Den här ville vi se, men den gick inte ..

Den såg vi :D den var fett kul !

Jennifer älskling <3

Me like <3

hihi x)

Här hade vi vårt äppelkrig xDDD

Jentan och fiskar :D <33333

Jennifer jäspar x)

Den så kallade "snurrdörren" xP

Sjöman och Eriksson föralltid (aa) <33

BÄÄSTUUS <33333333

PUSSS PÅ BÄSTA HELGEN MED DEJ <3













Kommentarer
Postat av: L

jag tycker du borde se i taket lyser stjärnorna :) den e sjuk bra! :D puss

2009-02-23 @ 17:53:42
URL: http://lisamodins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0