Onsdag, sjuk :( !

Hejhej ;) kom hem för typ klockan 13.00 från skolan. har så jävla ont i halsen och är förskyld , så ja fick gå tidigare . Drack te i skolan för de ska tydligen vara bra för halsen, men jag tycker inte änns om te, men jag slurpa i mej de ändå xP ! ska äta klämmda mackor snart ;D (toast) . Ska ringa mamma också och be henne att köpa hem ett gäng halstabletter x) ! men iallafall i skolan idag så hade vi matte först, de gick ganska bra ! sen hade vi franska, vi öva till provet på fredag ! sen hade vi syslöjd, men jag var nästan på hela lektionen , men sen så gick jag ju hem . och nu går det inte så mycket kul på tv, "brandy och herr morris" . men sen ska jag nog göra lite läxor.. måste läsa ut en bok till på fredag och öva till franska provet på fredag. jag kan ju inte öva imorn, för då har jag ju träning.. men det blir nog inte änns nån träning för mej inte ! Men just nu är det faktisk jätte soligt ute :D! vill ha sommar <3 PUSS`HEJ <3

Och jag vill bara tacka Jennifer för att hon har börjat skriva på sin blogg igen xDD ! <3
Juste, i helgen så ska jag och jennifer först sova hos mej, sen på lördagen ska vi se på bio :D och efter bion ska vi sova hos Jentan :D:D <333333333


Kommentarer
Postat av: Josefin

MICKAN!! sluta mobbas! man klämmer ju dom när man "grillar" dem i smörgåsgrillen!!<3

2009-02-18 @ 19:48:40
URL: http://josefajnaste.blogg.se/
Postat av: Miccan ;D

hahha, de låter ju så kul!

-klämmda mackor x) <3333333333333333

2009-02-22 @ 21:42:42
URL: http://misssjoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0