Onsdag 4/2

Helloo :) <3 idag har jag vart i skolan som vanligt, hade två prov, i matte och franska. Men det gick bra :D sen så var det jätteäcklig lunch (som vanligt xD) så jag köpte macka i cafeterian i stället x) aa, och sen idag ska jag väl inte göra så mycket typ kolla på "top model" avsnittet från igår och kolla på ett avsnitt som kommer ikväll också ;) Och på söndag ska jag ju på gymnastiktävling :D:D:D det ska bli kul, men det är en grej.. att båda mina brorsor är jättesjuka, och då är det stor risk att jag också blir det !! :(:(:( BLÄ! får verkligen inte bli sjuk nu. men jag ska försöka hålla mej frisk (aa) :) men nu orkar jag inte skriva någe mera x) PUSS`MICCAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0