Måndagen :)

Hejj ;) idag var jag ju med Jennifer och Joss :) vi skulle ju försöka att söka stipendier till gympan, men det gick ju inte så bra :P bättre lycka nästa gång säger jag bara ! men när vi kom hem till Jentan så åt vi lite nudlar och ssen började vi leta efter stipendier , men som sagt var så hitta vi ju typ inga . men sen så skulle jag och jossan fixa Jennifers blogg, haha lägger ut bild lite längre ner ! de var så kul, men kanske inte lika kul för Jennifer ... xP Jossan var as rädd för deras hund, Bulten xDDD hahaha de var också as kul x) Sen åkte vi hem typ och nu har jag precis ätit :) de var gött de :D xD men ikväll tror jag att jag ska se på "familjen annorlunda" SÅÅ KUL xDD hah , de är värsta katastrofen x) PUSS`MICCAN ♥


Jennifer slurpar i sej nudlar :D <3

Josssssssssan :D <3333333333

Den bjuder jag på ! :P

Asså, ni ska veta hur kul de var! jag kan berätta.. de var så att Fille låg och typ halvsov ;P och då sa Sergio att alla skulle gå ut. så de gjorde vi ! och då satt han själv där inne en stund , tills vi knacka på dörren ! då satte han sej upp och kolla sej omkring xDDDD

Jennifer lagar mat ;P <3<3<3<33<3

Jag och älsklng <3 !


Har ont i huvudet som fan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0