Måndag / Bilder från förra veckan / gymnastiktävlingen (söndags)

♥MÅNDAG

Okej, vi börjar med måndagen. Asså idag x)
Jag vaknade och var apatrött , satt upp i sängen jättelänge innan jag orkade ställa mej upp xDD
Och i skolan idag har vi haft matteprov, de var inte svårt.. mne de flesta tyckte de!
Sen har vi inte haft nått speciellt.. bild, jag gjorde klart min framsida till min mapp :) men den blev inte fin. bild kommer nedanför x)
efter skolan gick jag till eftis, de var bara 6 stycken där med mej xDD hah =)
Sen har jag inte gjort nått mer efter skolan.

SÖNDAG, GYMNASTIKTÄVLING

Jag fick gå upp klockan 4 på morgonen! Fick hasa mej upp från sängen.
Jag fick äta frukosten i bilen på vägen dit, jag var lixom inte hungrig klockan 4 på morgonen. De tog 3 timmar att åka dit.
Sen när vi kom från så var de inga där, bara emma och liv som kom dit samtidigt som oss :)
sen när alla kommit började vi fixa frisyrerna :)
när vi tävlade gick det bra för mej :D men för de andra också x)
vi kom 2:a i fristående ( de är som en dans )
4:a i matta :)
5:a i hopp ;)
Jag tror att de var med ungefär 15 lag.

NU KOMMER DET BILDER I STORA LASS xDD


Jag nån dag, vet ej när de var x)

Vi skulle ut och åka i is backen, Rosanna fixk ont i rumpan, så hon la in ett par mjukis brallor innanför sina teckisar xDD

Jag var med Max och Lukas på skutan och vi kolla på nått konstigt på youtube, och då kom denna typ upp på rutan xDD vi skratta väldigt mycket x)

Skruttan låg och gosa i min säng x)

här fixades det frisyrer till tävlingen :D

Vet inte riktigt vad de höll på med, xDD

Pokalen (stavning?) vi vann :D

Älskling och jag <3 ( med älskling menar jag pokalen, NEJ SKOJA JOSSAN SÅKLART xDD)

Joss, pokal, jag <3

Joss, pokal, jag <3

ensambild på pokalen x`D

Jag efter tävling x)

Min framsida till min mapp som jag äntligen gjorde klart på bilden xDDDDDD

Lisa satt och sjöng så jag fick en rolig bild på henne x) <33333333333



PUSSSSSSSSSS`MICCAN ♥


Kommentarer
Postat av: lisaehlton

man känner sej juh väldigt snygg på bilden x)<3

2009-02-09 @ 20:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0