Lördag / Slappdag

TJINGELING <3

Ídag har jag inte gjort nånting alls typ, först kolla jag ju på "wild child" den var jättebra :D sen så var jag inne på datan lite. sen kom farmor och då tog vi en promenad. det var väldigt skönt att få lite frisk luft :D sen kom hela familjen hem och då fika vi lite. mer har jag typ inte gjort.. ska kolla på "melodifestivalen" sen hade jag tänkt också :D det går "Mr Bean" ikväll också :D:D:D JIPPI, min favorit :) han är så jävla rolig x)

och i nått inlägg för ett tag sen skrev jag att jossan var på lidingö, men hon var i linköping xP

Imorn ska jag tävla som jag skrivit i alla inlägg typ xP men de ska bli så kul, kommer gå upp kl. 03.45 !!! det är lixom mitt i natten ! för vi ska åka 04.30 shit asså xDD

Men nu ska jag mysa med familjen framför TV:n ;)

PUSS`HARE BRA OCH ÖNSKA MEJ LYCKA TILL :) <33 ♥


JAG ÄLSKAR ER TJEJOR <3


Kommentarer
Postat av: Lisa

lycka till miccan! :) <33

2009-02-07 @ 20:12:45
URL: http://lisamodins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0