HELGEN!

Nu ska jag berätta om min skojiga helg :D 

Fredagen;
Vi hade nån friends och alla hjärtans dag dag ;P de var ganska kul, men inte hela tiden x) vi skulle göra några sammarbetsövningar men det gick inte så bra för vår klass skulle man säga xD ! vi fick ansiktsmålningar också :D men efter skolan åkte jag med mathilda och hennes syrra till Norrtan ;) jag köpte hårspännen och lite smink bara :) sen så åkte jag och mathilda hem till mej och sov över :D vi kollade lite på "lets dance" och "prinsen och jag" ;D !

Lördagen;
Jag och Matti började med att kolla klart på "prinsen och jag" eftersom vi somnat på kvällen så vi såg aldrig klart den x) men sen så gick vi up och fixade oss och åt. efter det så gick vi till ica och skulle sälja kakor med jossan. vi skulle sälja dem till gympan. vi säljer eftersom vi ska till Italien i sommar på gympaläger :DD:D:D:D ! och mathilda fick stå i kylan med oss, men hon är ju inte ens med i våran gymnastikgrupp, men hon ville hänga med x) men iallafall så frös vi häcken av oss, så jossan bad sin mamma göra varm choklad till oss :) så amanda ,jossans syrra kom ner med det lite senare :D så hon stog och sålde med oss och sen gick vi hem . vi hade sålt i 4 timmar ! när vi kom in så svullna mina och mattis tår upp ! vi häll ju på att förfrysna dem!! sen hämtade mathildas pappa oss, så vi åkte hem och sov hos matti ;) vi kolla på "melodifestivalen" och "bruce den allsmäktige" och "american pie" ;) it was nice ;D

Söndagen;
jag och mathilda och hennes syrra gick ut och sen kom mamma och hämta mej, vi åkte hem till min kusin som fyller 2 år imorn, men vi gratta honom idag xDD han är så söt <3 sen åkte jag och mamma direkt till sportcentrum, de var föräldra möte. men vi gymnaster sålde kakor, de gick inte så bra x) men sen träna vi och nu har jag precis duschat :D ska äta middag nu xDD

imorn ska jag och jossan hem till jennifer :D:D vi ska förstöka söka stipendier till gympan ;) <3

asså, de funkar inte att ladda upp bilder, så de får bli senare ! x) PUSS HEJ <3<3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0