From peabloggen xP

Mathilda, Jag älskar dej <3 vi är som gjorde för varann och vi hänger ihop i vått å torrt. och du betyder verkligen mycket för mej . du är min andra halva . vi har vart kompisar väldigt länge nu, men tiderna med dej har gått så fort, älskling. Gotland 08, fyfan va kul vi hade , de är minnen de . jag älskar dej verkligen mer än något annat, bästus. det finns inte ord för hur mycket jag älskar dej. och då menar jag verkligen ÄLSKAR dej. om du inte skulle finnas , de skulle vart som att leva i en värld utan luft . Du tar störst plats i mitt hjärta. det kommer att vara du och jag livet ut, de är en sån sak som jag bara vet . du har verkligen ett hjärta av guld älskling <3

Mikaela Fanny Sjöman älskar sin Mathilda Anna Lovisa Norman mest av allt <3


- Kommer ihåg när vi börja vara med varandra. Vi lekte med en typ som en ärtpåse. den hade skadat sej väldigt mycket (vi sa det typ) och vi rita massa var och blod och massa grejer ! vi hade as kul med den iallafall och kasta den till varandra. asså vi hade verkligen as kul med den där ärtpåsen xP MINNEN <3


Du är bara bäst <3 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0