norrtan med ida <3

Heeeeej ;P

blev faktiskt inte lurad en ända gång idag !! :D:D men jag lura fredrik xP men efter skolan drog jag och Ida in till Norrtälje och köpte present till Lisa :D vi ska på disco-bowling på fredag ;) jippi :) men i norrttälje köpten jag (till mej själv xP) två linnen/tshirtar eller vad de var och en tunika och ett par örhängen :) + en present till lisa xP ! mötte Jennifer och hennes syrra i norrtan :) mötte ocskå amanda möller <3 man träffar  ju inte henne så mycket numera :P men nu snackar jag med, fredrik, max, sebbe och jennifer på skype <3 killarna sitter och snackar om cs och skrattar as fult xP och så lyssnar dem på as dålig musik xP haha <3 men nu ska jag dra, pallar inte skriva mer xP ! kyss <33333333333333333333333

Kommentarer
Postat av: amanda

hihi det var mycket trevligt att träffa dig och ida ! :)



FAN VAD KUL DET SKA BLI PÅ FREDA DÅ BTW ! ;)



älskar dig <3<3<3<3<3

2009-04-01 @ 20:13:36
URL: http://garforbi.blogg.se/
Postat av: Danne

Jag ser inte min å stahlarns rövar någonstans?

2009-04-02 @ 20:47:59
Postat av: Miccan <3

Det kommer :D !

2009-04-03 @ 23:03:54
URL: http://misssjoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0