Måndag

Hejsan alla söta !

Idag var skolan okej, fint väder :D på bilden skulle vi rita av ett träd, så vi fick gå ut så vi satt där ute i det fina vädret och inte gjorde så mycket, men jag, Kajsa och Matilda börja mucka med träslöjdsläraren xP han sa att vi var "jävla ungjävlar" och att vi skulle gå där ifrån xO :P men sen efter skolan så gick jag till eftis :) jag och Hanna baka muffins ;P men det var jag som gjorde smeten och jag orkade inte kolla i receptet och läsa så jag hällde i lite olika grejer xP de vart jätte mycket ägg och mjöl typ och inget socker nästan så det var inte så gott men de finka att ära ;) men vi hade i grön karamellfärg :) och när dem var klara i ugnen så tog vi glasyr på dem ;) och  Jag och Rosanna tog glasyr på typ alla handtag så när folk skulle komma  och öppna dörren så blev dem helt kletiga om händerna xP sen var jag med Agnes, vi gjorde inte så mycket, snacka & hoppa studsmatta x) men nu kollar jag på "spårlöst" :) ska gå nu :P

HARE BÄST, FLODHÄST ♥


Hanna <333333333333333

våra muffins xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0