Gåsdagen (lösdag) och söndag

Heej ;)

Kunde inte skriva igår ,det hände nått med vårat internet så jag berättar nu ;P Men dagen började med att jag åt frukost utomhus :D jätte mysigt ! sen gick jag och Freddie (min lillebror, 7år) och köpte glass :) sen lekta jag med Molly och Tess ;) det är två tvillingar som är 5 år xP men vi hade iallafall kul :D ! sen hoppa jag studsmatta och fick en kommentar från Freddie, och det är inte ofta xP han tyckte att jag var smal xDDD men sen så var jag med Agnes, vi hoppa studsmatta och var inne på datan . Sen blev det Robinsson :D

Idag ska vi ha träning 15.00-18.00 istället för 16.00-19.00 . så jag hinner väl inte göra så mycket idag innan jag ska till trräningen x) men det ska bli kul att träna :D

igår var det as fint väder ! hur solit som helst as mysigt :D ! tror det blir samma väder idag ;)

PUSSS
-Miccan-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0