fredag

Tjolla hej leverpastej :D (hatar leverpastej xP)

Skolan var kul, soligt ute :D ! men vi hade två prov, svenska och engelska . båda proven var om grammatik . men det gick väl bra hoppas jag xP efter skolan blev det Norrtan med Mathilda ;) jag hade inte tänkt att köpa nått, men de blev en parfym :) och lite godis x) MUMMSI ;P men det hände väl inte så mycket mer, Emil och hans kompis var där och spela boll precis brevid oss när vi gick runt lite och då sköt Emil bollen till sin kompis, men han märkte inte de så  då flög bollen rakt ner i Norrtälje ån x) haha, så jag och Mathilda skratta åt dem as mycket xDDDD sen stog vi där mä dem en stund, men sen var vi tvungna att gå till bussen, men jag tror dem fick upp den xP x) men bilder från dagen skulle jag lägga in men min mobil har ryck så jag får inte in dem i datan xP men de kommer senare ;) nu ska jag kolla klart på "talang 2009" :D

Ha en bra dag x) ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0