Tisdag

Tjolahopp, gummisnopp ;) <3 nu är jag inne på brorsans data, eftersom att min data är på lagning :S vet ej vad som har hänt men den är iallafall sönder :S ! och alla bilder och allting kanske försvinner som jag har i datan! vill inte inte inte de! men idag har jag inte gjort nått speciellt, typ städat rummet och kollat film. det måste ju vara fint imorron eftersom det är JULAFTON :D ! älsk JULAFTON :) <333 hhahha xD då kommer släkten hit och det ska bli såå mysigt! :) ! Läängtar ;D <3! och jag vet inte om jag kommer att kunna skriva några mer inlägg på några dar, eftersom att brorsan aldrig vill låna ut sin data, men nu gör jag det för han är inte hemma :P ! men jag vet inte när jag får tillbakka datan, hoppas den kommer idag! :P :D ! asså , det finns ju ingenting att göra utan  en data! ;P tahahah xD men igår var jag hos mormor , och det vart till klockan 22.45 !! mamma och pappa handlade julklappar :) men det fanns ju ingenting att göra där, och såklart blev det strömavbrott, så då var det ända jag kunde göra var att spela kort med lillebror som inte kan några kortspel och inte kan lära sej några heller :S :D hah , ca snäll jag är xD ! men jaja, måste man alltid vara snäll ?!? men nu ska jag någ försöka hitta på något attt göra, Hejdå ! god jel allihoppa :) // Miccan :) <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0