Onsdag / Julafton

GOD JUL ALLESAMMANS ;D <33 nu lyssnar jag typ bara på musik och har inte gjort nått speciellt :) eller jag har typ mest spelat guitar hero xD jag äger verkligen :) hah x) jag längtar till i kväll, eller iallafall lite senare när alla släktingar kommer och vi öppnar julklapparna :D jag är f*n värre än ett barn xD men jaja .. ! men det ska bli skojjs :)<33 jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på , någon som har ett förslag :O ? min data har inte kommit tillbaka än, pappa sa att det kommer ta flera dagar :´( !! jag kommer inte kunna vänta! men nu spelar brorsan guitar hero , så jag passar på att gå in på datan :) <3 och ingen snö har det kommit heller,, :( de blir inte lika bra julstämning! 



GOD JUL // Miccan <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0