Måndag

Tjingeling badring :) Nu kollar jag på Heartbreak hotel :) den är jätte kul :D <33 Jennifer åkte hem för ett tag sen :( sorligt.. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag.. :/ kanske städa rummet eftersom det kommer massa folk på julafton. också ska jag kanske åka hem till mormor ett tag.  fast det finns ju inte så mycket att göra där, men jag tror jag hänger med ändå :P men jag vet inte :P jag  villl att jennifersöt ska komma tillbaka .. ;) tråkigt utan henne. hon dissa mej.. SKOJA xD :P hah, de var inte äns kul men?!? ändåå xD någon som vill hitta på något, ammars kommer det här vara en inte-veta-vad-jag-ska-göra-dag-så-det-blir-tv-och-data dag :P xD och så ni vet så har min blogg dampat, och det är därför den är så ful :)



Puss å kram // Miccan :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0