Fredag

Hallojsan :) <33
nu är det LOOOV :D <3 så jävla skönt :) vi har bara gjort jul-kort och tittat film idag i skolan :) de va skönt =) <3 Sen har jag inte gjort så mycket efter skolan, typ vart inne på datan ;) Men ska typ äta snart också :)  Och fan va jag saknar min mobil , soom är på lagning! asså jäust nu har jag världens sämsta nokia! :(  De tar typ 100 år att skriva ett sms, för mobilen är på engelska, och det finns inte svenska! så man kan ju bara skriva engelska ord! menmen.. man kan inte alltid ha det bästa här i världen ;D fast jag skulle ju gärna vilja de xD och om fem dagar är det jul-afton x) ska bli så kul :) Ska fira med släkten, fast inte hela, skulle inte få plats i huset xD haha :) men nu måste jag äta, PUSSHEJ <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0